נתונים סטטיסטיים על שיווק בוידאו שמוכיחים שאתה זקוק להם בעסק שלך

בתחום האינטרנט הרווי העילאי של ימינו, מינוף הפורמט הנכון שהכי מושך את השוק הוא חיוני ביותר עבור עסקים לשגשג ולשרוד. ולרוב המשווקים הדיגיטליים, התשובה לאתגר זה אינה אחרת ממה שרבים מחפשים בימינו – סרטונים.

במשך השנים האחרונות שיווק בווידיאו הפך במהירות לכוח בענף השיווק הדיגיטלי. לנוכח עלייתם של אפליקציות סטרימינג חיות מרובות כמו גם הצלחתם של מותגים רבים בפלטפורמות שיתוף וידיאו כמו יוטיוב, קשה לאף אחד לפקפק ביעילות שיווק הווידאו. אפילו עסקים קטנים עם משאבים מוגבלים ממנפים גם אסטרטגיה זו, כאשר רק 24% מדווחים שהם הסתמכו על סוכנויות חיצוניות לייצור וידאו עסקי!

אם עדיין יש לך ספקות שלך ואתה זקוק לעובדות “קשות” נוספות כדי להיות משוכנעים, המשך לקרוא תוך כדי פירוט באינפוגרפיקה זו, הסטטיסטיקה האחרונה וחובה לדעת אודות שיווק בוידאו שיגרמו לך להבין שאתה זקוק לה בעסק שלך היום.

  1. הווידיאו ייצג 82% מכלל התעבורה באינטרנט עד 2021

במדד הרשתות החזותיות לשנים 2016-2021: תחזית ומתודולוגיה של סיסקו, נחשף כי עד שנת 2021 82% מכל תעבורת ה- IP של הצרכנים תהיה וידאו, עלייה לעומת 73% בשנת 2016.

עלייה זו בתכני הווידיאו המקוונים תואמת את הרגל ההולך וגובר של צריכת הווידיאו של הלקוחות. על פי מחקר שיווקי וידיאו נפרד של Wyzowl, משתמש טיפוסי צורך 1.5 שעות וידאו ביום, בעוד 15% מהאנשים צופים 3 שעות של וידאו ביום ממוצע.

משמעות הדבר היא שאנשים צורכים יותר ויותר תוכן וידיאו ככל שחולפות שנים, ולא למנף את המגמה הזו יכולה לגרום לכך שהנוכחות הדיגיטלית שלך פשוט תתעלם מקהל היעד שלך.

  1. 85% מהאנשים אוהבים לראות עוד סרטונים מהמותגים

אם אתה חושב שאנשים מעוניינים רק לצפות בסרטוני חתולים וקטעי אוסף ממם ביוטיוב, אתה תרצה לחשוב שוב.

למעשה 85% מהצרכנים אכן רוצים יותר תוכן וידאו ממותג טוב. הרציונל העומד מאחורי זה הוא שהצרכנים, באופן כללי, רוצים דרך קלה להבנה במה מדובר במוצר או בשירות. Wyzowl אומר כי 79% מהצרכנים מעדיפים לצפות בסרטון על פני קריאה כדי ללמוד יותר על מוצר, ו 95% מהאנשים צפו בסרטון מסביר כדי ללמוד יותר על מוצר או שירות.

בינתיים, אם אתה הבעלים של חנות לבנים וטיט, ייתכן שתרצה להפיק סרטונים נוספים אודות הפריטים שלך שכן 50% ממשתמשי האינטרנט מחפשים וידאו לפני שהם מבקרים בחנות, אומר גוגל.

המשמעות של כל המספרים הללו היא שהווידיאו הוא לא רק פלטפורמה נהדרת לחנך, אלא גם לשכנע לקוחות לרכוש גם בימים אלה.

  1. 81% מהעסקים משתמשים בוידיאו ככלי שיווקי

מחקרי שיווק הווידיאו מ- Wyzowl חשפו גם כי 8 מתוך 10 עסקים משתמשים בווידיאו בקמפיינים השיווקיים שלהם – עלייה של רק 63% בשנת 2017. ונראה כי עסקים אלה מרוצים מהאסטרטגיה; 99% מאלו המשתמשים כבר בווידיאו אומרים שהם ימשיכו לעשות זאת בשנת 2018.

אם אתה חלק מהמיעוט שעדיין לא משוכנע עם הפוטנציאל של שיווק בוידאו, בקרוב אתה יכול להיות היחיד שנותר שלא משתמש באסטרטגיה זו, שכן 65% מהאנשים שלא משתמשים כרגע בווידיאו אומרים שהם מתכננים להתחיל לעשות כך בשנת 2018. גם מחקר ה- B2B ו- B2C של המכון לשיווק תוכן ב- 2017 אומר את אותו הדבר: 30% משווקי ה- B2B ו- 34% משווקי ה- B2C אומרים שהווידיאו יהיה המפתח להצלחה בשיווק תוכן.

לקוחות צורכים יותר תוכן וידאו; חברות מייצרות יותר וידיאו – הגיע הזמן שתעלה את המשחק.

  1. משווקי וידיאו משיגים 66% הפניות מוסמכות יותר לשנה

יותר ויותר עסקים משתמשים גם בשיווק וידאו כדי לשפר את הקמפיינים שלהם מהדור הראשון – ונראה שאסטרטגיית המאמצים שלהם באמת משתלמת. על פי מחקר אברדין, משווקים דיגיטליים המשתמשים בווידיאו בקמפיינים שלהם מקבלים 66% לידים מוסמכים יותר בשנה ומשיגים 54% מודעות למותג.

על מנת למשוך לידים איכותיים, על עסקים הראשונים להראות שהם אמינים, וסרטונים הם כלי יעיל מאוד בטיפוח האמון בקרב הצרכנים. באמצעות סרטוני זרם חי וסרטוני מסביר ניתן להציג מוצרים ושירותים בצורה אמיתית ומדויקת. זה יוצר תחושת אמון וזו הסיבה ש 57% מהצרכנים אומרים שהסרטונים העניקו להם יותר ביטחון לרכישה ברשת.

  1. 83% מהמשווקים המשתמשים בשיווק וידאו חושבים שזה נותן להם החזר ROI טוב

כאשר 83% מאלו שכבר יש להם שיווק בווידאו משולבים בפעילות הליבה השיווקית שלהם אומרים שזה נותן להם תשואה טובה על ההשקעות שלהם, אין ספק ששווק וידיאו הופך במהירות לכלי לבחירה בקרב המשווקים לשנים הבאות.

אם אתה צריך לשכנע עוד יותר כיצד שיווק בוידיאו יכול להועיל לעסק שלך, להלן נתונים סטטיסטיים נוספים ממחקר Wyzowl שעליך לחשוב עליו:

  • 97% מהמשווקים אומרים שהסרטון סייע להגביר את הבנת המשתמשים במוצר או בשירות שלהם.
  • 76% אומרים שזה עזר להם להגדיל את המכירות.
  • 47% אומרים שזה עזר להם להפחית את שאילתות התמיכה.
  • 76% אומרים שזה עזר להם להגדיל את התנועה.
  • 80% מהמשווקים אומרים שהסרטון הגדיל את זמן השהייה באתר שלהם.
  • 81% מהאנשים השתכנעו לקנות מוצר או שירות על ידי צפייה בסרטון של מותג.
  • 69% מהאנשים השתכנעו לקנות חתיכת תוכנה או יישום על ידי צפייה בוידאו.

עם כל הנתונים הסטטיסטיים שהוצגו, אין ספק כי שיווק בווידיאו הוא אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לשיווק דיגיטלי שמציעות הרבה הזדמנויות להביא אפילו מותג סטארט-אפ קטן לאור.

ככל שיווק בווידיאו הופך למתקדם יותר וידידותי למשאבים, זה רק עניין של זמן עד שכל העסקים בענפים שונים ישלבו אסטרטגיה זו במסעות הפרסום השיווקיים הכוללים שלהם. אז אם אתם עדיין לא מבצעים שיווק בוידאו, זה הזמן המושלם עבורכם לאסוף משאבים וליצור תוכנית. אם חסר לך את הכישורים הדרושים לכך, יש סוכנויות בחוץ שתוכלו לעבוד איתן כדי לייצר תוכן וידאו מרתק שבוודאי יפתה את קהל היעד שלכם.