טיקטוק לעסקים: אם אתה לא שם, אתה לא קיים

תתחילו לנצל את העוצמה של טיקטוק לעסקים יחד עם DB Group, משרד הפרסום המוביל שמציע ימי צילום ייחודיים לטיקטוק. זו הדרך המובילה היום לגרום לעסק שלכם להפוך לוויראלי ולהגיע למאות אלפי ישראלים בלי להשקיע שקל אחד בפרסום. אתם יכולים להשיג את החשיפה שתמיד רציתם על ידי הקדשה של 4 שעות בחודש בלבד, גם אם אתם חדשים בטיקטוק וגם אם מעולם לא העליתם סרטון לפני כן.

בא לי ויראלי: למה טיקטוק?

אפליקציית טיקטוק כבשה את העולם בסערה, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. הפלטפורמה הזו הפכה למעצמה עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל עצום וליצור מודעות למותג. עם תוכן ווידאו קצר, ורטיקלי ואותנטי, טיקטוק מציעה הזדמנות ייחודית להציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה יצירתית ולהגיע לקהל פשוט עצום.

  • חשיפה אדירה:
    האלגוריתם של טיקטוק נועד לקדם תוכן המבוסס על העדפות המשתמש, מה שעוזר לעסקים להתמקד בקהל היעד שלהם. חברות פרסום כמו די.בי גרופ יודעות "לרכב" על טרנדים, האשטאגים ומוזיקה, ובכך להגיע למקסימום של אנשים ולחשוף אותם לעסק, למותג או לשירות שלכם. זה יכול להיות השלב הראשון במשפך השיווקי, בדרך להפוך צופה מתעניין ללקוח שרוכש.
  • יותר מעורבות:
    אחת הסיבות העיקריות לכך שטיקטוק היא פלטפורמה שעסקים אוהבים היא שיעור המעורבות הגבוה, בטח בהשוואה לפייסבוק ואינסטגרם. המשתמשים מבלים שעות בגלילה בסרטונים, מחפשים אחרי משהו מעניין, מצחיק או מלמד. באמצעות יצירת סרטונים מושכים שבא לאנשים לשתף, עסקים יכולים להניע לפעולה, בין אם זה ביקור באתר, השארת תגובה, ביצוע רכישה או שיתוף התוכן עם החברים שלהם.

 

ימי צילום לטיקטוק עומרס

 

 

כל מה שאתם צריכים כדי להתפוצץ בטיקטוק, במקום אחד:

• אסטרטגיה

• קריאייטיב

• תוצאות

 

הכוח של ימי צילום TikTok של DB גרופ: סרטון שווה אלף תמונות

הפקות וימי צילום טיקטוק לעסקים הוא שירות מיוחד של משרד הפרסום די.בי גרופ, שנועד לעזור לעסקים לשבור את תקרת הזכוכית שלהם ולהגיע לכמה שיותר עיניים. בדי.בי גרופ עובדים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר — קופירייטרים, במאים, צלמים ועורכים שהמומחיות שלהם היא לקחת את העסק שלכם וליצור ממנו סיפורים ויזואליים מעניינים, שמעבירים את המסר שלכם לקהל הרלוונטי.

ימי צילום טיקטוק לעסקים מאפשרים לכם להציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה מושכת, מצחיקה, מעניינת ויוצאת דופן. ככה תוכלו לשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט ולמשוך קהל הרבה יותר גדול. צוות הצלמים ויוצרי התוכן המיומנים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עסקים כדי להבין על מה צריך לדבר (ואיך), מה כדאי להראות ומה הייחודיות שלכם, במטרה ליצור מעורבות ועניין. בעל העסק לא צריך לעשות כלום, חוץ מלהקדיש ביומן שלו 4 שעות חודשיות בלבד עבור הצילומים.

 

הפקות טיקטוק לעסקים - יאמי יאמי

 

מקסימום חשיפה, מינימום התעסקות: 4 שעות בחודש וסיימת

בתור בעלי עסקים, אתם יודעים שזמן הוא מצרך יקר. כל מה שאנחנו צריכים ממך זה ארבע שעות בחודש, אותן ננצל ביעילות כדי להניב תוצאות משמעותיות לעסק. בימי הצילום לטיקטוק של DB Group, ארבע השעות האלו יכולות להיות מה שיניע את העסק שלכם מחדש ויביא להזדמנויות חדשות ולצמיחה שהייתם צריכים.

 התשואה הפוטנציאלית על ה-4 שעות החודשיות האלו היא עצומה — מהגעה לקהלים חדשים שמעולם לא שמעו עליכם, ועד לחיזוק תדמית המותג שלכם אצל לקוחות שכבר מכירים, ובסופו של דבר: הגדלת המכירות. בשוק התחרותי של היום, מיקסום החשיפה הוא קריטי, ומי שלא בטיקטוק, פשוט לא קיים. עם DB Group לידכם, תוכלו להפיק את המקסימום מתקציב הפרסום החודשי שלכם ולהניע את העסק שלך לשיאים חדשים.

האם העסק שלכם הוא הבא בתור?

אם אתם עדיין לא בטיקטוק, אתם מפסידים קהל עצום ומפספסים הזדמנות להפוך את העסק לסנסציה. עם ימי הצילום של די.בי גרופ, העסק שלכם יכול להפוך לוויראלי, למשוך קהל חדש ולהגדיל מכירות, כל זאת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן. אל תתנו לעסק שלכם להפוך לבלתי נראה — הצטרפו אלינו  ונכבוש ביחד את הטיקטוק.

מה היה לנו עד עכשיו?