קודן לשער כניסה להגנה על הבית

קודן לשער כניסה היא מערכת שתאפשר לכם לקבוע קוד עם מספר ספרות שיש להכניס בכדי לפתוח את השער. הקוד יכול להיות ייחודי לכל דייר או קבוצת דיירים, ובכך תוכלו להבטיח רמת בטיחות גבוהה יותר ולמנוע כניסה לא רצונית למתחם שלכם. בנוסף לכך, תוכלו גם להחליף את הקוד אחת לתקופה או במקרה של אובדן. זהו פתרון פשוט ויעיל המבטיח את הביטחון שלכם ושל משפחתכם.

התקנת קודן לשער הכניסה בבניין דירות או בבית פרטי היא דבר שכדאי לבצע. מדי יום גובר הצורך והרצון להבטיח תחושת בטחון אישי והתקנת קודן היא פעולה חשובה לשם הביטחון האישי במקום המגורים. קיימים היום סוגים רבים של קודנים במחירים ויכולות שונות. קודן בשער הכניסה מאפשר סינון של האנשים שרוצים להיכנס לבית או לבניין, מכיוון שמי שרוצה להיכנס חייב לדעת את קוד הכניסה. אם הוא אינו מכיר את הקוד, הוא אינו יכול להיכנס.

אז, מהם היתרונות של התקנת קודן לשער?

קודן לשער כניסה – יתרונות ההתקנה

ישנם מספר יתרונות להתקנת קודן בשער הכניסה. בתור התחלה נציין כי הקודן מונע כניסה של אנשים לא רצויים לבית. התקנת קודן כזה גם מונעת השחתה והתעמרות מצד שכנים, מאחר ולא ניתן לחצות את שער הכניסה ללא קוד סודי, כך שלא כולם יכולים לעבור. חשוב לזכור גם שכל עיכוב בכניסה מהווה הרתעה. זאת אומרת שברוב הפעמים כאשר יגיע לביתכם גורם לא רצוי ויראה את הקודן, סביר להניח שהוא ימשיך הלאה בייחוד אם הקודן כולל מצלמה.

קודן לשער כניסה

קודן לעסק

אם יש לכם עסק, קודן הממוקם בכניסה או בנקודות שונות של העסק יכול לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים כדי לשפר את האבטחה שלו, כיוון שתהיה לכם הזדמנות לדעת מי ייכנס ולהחליט מי לא יוכל להיכנס, ממש כמו בבית פרטי או בבית משותף. גם פה יש אפשרות למנוע מקרי השחתה, פריצות או מעשים פליליים שונים באמצעות מניעת כניסה לא מורשית לשטח העסק.

מעבר לכך, תוכלו להחליט מי מהעובדים שלכם יוכל להיכנס לאזור זה או אחר, כך שלכל אזור תהיה גישה רק לעובדים מורשים. הדבר תומך בצורך של חברות מסוימות שבהן נדרשת רמת אבטחה באזורים שונים או אף בכל המתחם.

קודן עם מצלמה

כיום ניתן לשלב מערכת קודן או אינטרקום עם מצלמות אבטחה. היתרון כפול: מצד אחד אפשר לסנן מבקרים נכנסים באמצעות קוד שרק אנשים מורשים יודעים ובנוסף מותקנת מצלמה שמגבירה את רמת האבטחה. באמצעות מצלמה כזו תוכלו לראות בשידור חי מי עומד להיכנס לבית או לחנות, או דרך המסך בבית או בחנות, או דרך סמארטפון או מחשב. מצלמה זו גם תוכל להקליט מי עובר בדלת, כלומר אם מתברר שמשהו נגנב או שבוצע פשע בבית או בעסק, תוכלו לבדוק במצלמה מי עבר ולהעביר את הנתונים למשטרה.

מה היה לנו עד עכשיו?